Mét support, zelf aan de slag met MailBlue

én niet hoeven omkijken naar 't onderhoud.

Je bent zelf in charge van je MailBlue-account, verstuurt zelf alle mails, maakt de automatiseringen die je nodig hebt.
Je snapt hoe je 't moet doen in MailBlue.
En tóch loop je regelmatig tegen wat dingen aan:

  • Waar zit die functie ook alweer?
  • Hoe kan ik dit nu het slimst aanpakken?
  • Hier moet toch een makkelijke(re) manier voor zijn?!

Je googlet je elke keer suf, kijkt video's van hoe je het zou moeten regelen.
Resultaat: je bent uren zoet om dit telkens uit te zoeken.

Had je maar iemand om dit even aan te vragen...

Je vult hierna een formulier in, waarna je van mij een offerte met alle details ontvangt.

Voor wie is dit support abonnement?

  • Je bent bekend met MailBlue of ActiveCampaign
  • Je verstuurt zelf je mails en maakt zelf je automatiseringen
  • Je hebt geen tijd en puf meer om telkens op zoek te gaan naar oplossingen en verbeteringen
  • Je hunkert naar een MailBlue-orakel die je kunt raadplegen over jouw specifieke situatie
  • Je hebt geen zin om ook nog het onderhoud van je account bij te houden

Can you imagine?

Stel je voor dat je direct contact kunt leggen met iemand die al jouw MailBlue-vragen kan beantwoorden en met wie je kunt sparren over hoe je dingen kunt aanpakken in deze fijne en veelzijdig tool.
Niet meer urenlang googlen naar de juiste oplossing voor jouw doel, maar gewoon een appje of overlegmoment met jouw MailBlue-guru.
Hiermee bespaar je zoveel tijd, die je met veel plezier besteed aan het efficiënt toepassen van MailBlue voor jouw bedrijf en houd je tijd over voor al die andere taken en doelen die je aandacht verdienen.

Daarnaast geniet je van de rust en zekerheid die het uitbesteden van het onderhoud van je MailBlue-account je brengt.
Je hebt de zekerheid dat jouw waardevolle contacten en data veilig zijn en dat er altijd een back-up voorhanden is.
En je voelt de rust en voldoening van weten dat alles in jouw Mailblue-account strak georganiseerd is en je nooit meer tijd hoeft te verspillen aan onderhoud.

Je vult hierna een formulier in, waarna je van mij een offerte met alle details ontvangt.

Dat je het zelf kunt, betekent niet dat je het alleen hoeft te doen.

Wanneer je dit support-abonnement aanschaft, kun je gaan genieten van iemand aan je zijde die je alles kunt vragen.
Voor kleine, concrete vragen stuur je me een appje, die ik zo snel mogelijk en zo duidelijk mogelijk voor je beantwoord.
En elke maand checken we 30 minuten in om de ontwikkelingen in je bedrijf te bespreken en adviseer ik je hoe je MailBlue daarbij kan inzetten.

Na onze maandelijkse check-in ga ik aan de slag met het onderhoud van jouw account en zorgt ik dat alles is bijgewerkt, opgeschoond, georganiseerd blijft en geback-upt is.

Terwijl je mij het vervelende werk laat opknappen, kun jij je lekker focussen op het toepassen van al die mogelijkheden die MailBlue jou kan bieden.

Wanneer je dit support-abonnement aanschaft, kun je gaan genieten van iemand aan je zijde die je alles kunt vragen.
Voor kleine, concrete vragen stuur je me een appje, die ik zo snel mogelijk en zo duidelijk mogelijk voor je beantwoord.
En elke maand checken we 30 minuten in om de ontwikkelingen in je bedrijf te bespreken en adviseer ik je hoe je MailBlue daarbij kan inzetten.

Na onze maandelijkse check-in ga ik aan de slag met het onderhoud van jouw account en zorgt ik dat alles is bijgewerkt, opgeschoond, georganiseerd blijft en geback-upt is.

Terwijl je mij het vervelende werk laat opknappen, kun jij je lekker focussen op het toepassen van al die mogelijkheden die MailBlue jou kan bieden.

20230819-IMG_9332-2

Wat je krijgt:

  • 30 minuten check-in: wat is er gaande in je bedrijf + advies hoe MailBlue hierbij inzetten

  • kleine concrete vragen stellen en beantwoord krijgen via app (max. 5 per maand)

Met het antwoord op de vragen die je stelt en het advies dat ik je geef, kun je zelf aan de slag in jouw MailBlue-account.

  • onderhoud van jouw MailBlue-account

  • lijsten opschonen: inactieve contacten voor alles uitschrijven (belangrijk voor je verzendreputatie) (ik voeg hiervoor engagement-funnels toe als je die nog niet hebt)

  • contacten verwijderen: iemand die zich voor alles heeft uitgeschreven, moet je na een bepaalde tijd volledig verwijderen. Afhankelijk van wat in je privacyverklaring staat

  • geweigerd contacten bijwerken: mails komen bij deze contacten niet (meer) aan. Soms door een typefout in een mailadres, die ik voor je corrigeer. Andere contacten schrijf ik uit

  • uitsluitingenlijst leeg houden: iemand kan zich anders niet meer zelf aanmelden voor je aanbod

  • lijsten en tags structureren: zodat je snel weet ‘ohja, dat was daarvoor’

  • backups maken: van je contacten en funnels

Bij veel van bovenstaand onderhoud zul je misschien denken 'wat is dit, waar is het goed voor en wát ga je doen met m'n contacten?!'.
Tijdens onze eerste call nemen we samen al het onderhoud door, leg ik uit waarom dit belangrijk is en maken we afspraken over hoe ik bepaalde dingen mag gaan doen.
Wil je dat ik een bepaald onderdeel niet oppak, ook dat kan natuurlijk.
Ik ga niets in jouw account doen wat jij niet wilt.

Account <1000 actieve contacten
€74
€74
Account 1000-3000 actieve contacten
€97
€97
Account >3000 actieve contacten
€114
€114

Een onderhoudsabonnement start vanaf 3 maanden en wordt automatisch verlengd.

 

Er is ruimte voor maximaal 5 support-abonnementen per maand. Wacht dus niet te lang met het claimen van jouw plekje!

Je vult hierna een formulier in, waarna je van mij een offerte met alle details ontvangt.

Wat anderen hebben ervaren

Annemarie Dufrasnes
Annemarie Dufrasnes Fotograaf - Annemarie Dufrasnes Fotografie & Academy

Ik had al langer behoefte aan een technisch VA, want met de opbouw van mijn (online) Academy wist ik dat er veel op mijn bord zou komen. Ik hou mij het liefste bezig met de inhoud van de trainingen en stel de vervelende klussen meestal uit, de technische kant zeg maar. Toen ik een oproep deed voor een technisch VA reageerde Jacolien meteen en ook gelijk heel fijn met een link naar haar agenda om direct een vrijblijvende call in te plannen. Dat voelde meteen goed. Na ons gesprek wist dan eigenlijk ook meteen wel dat ik met Jacolien wilde samenwerken. De andere 2 gegadigden heb ik dan ook niet eens meer gesproken. Ik zocht namelijk een nuchtere doener, die ook een beetje mee kan denken en dat is Jacolien. Bij de eerste lancering van een online product heeft Jacolien ongelooflijk veel geholpen en mee gedacht en daarnaast nog stand by gestaan op de zondag, terwijl ik op vakantie was. Voor mij voelde dat als teamwork. Het voelde vertrouwd. Dat vertrouwen vind ik enorm belangrijk, dat als er iets gedaan moet worden, dat het gedaan wordt en ook dat het goed gedaan wordt. Niet dat je alsnog de boel aan alle kanten moet controleren. Ik ben echt enorm ontzorgd door Jacolien!

Celine de Meersman
Celine de Meersman HSP coach - Coached by Celine

Ik schakelde de hulp van Jacolien in omdat ik zelf botste op het technische stuk als het te maken komt met funnels en systemen. Zelf heb ik er minder geduld voor en Jacolien neemt dit met enorm enthousiasme voor je over. Ze werkt snel, denkt strategisch mee en komt zelf met voorstellen hoe het soms anders en efficiënter kan. Zo kon ik mij verder focussen op ander werk wat ik wel graag doe. Dankbaar voor haar hulp.

Vicky van Luijt
Vicky van Luijt Business Opsteller en Technisch VA - The Sisterhood Office

Jacolien is een kundige, betrokken, leergierige, snel handelende en betrouwbare VA die goed overzicht houdt.
Ze gaf mij het gevoel van ontzorging. Ze is echt iemand op wie ik terug kon vallen, een sparringpartner en met haar haalde ik extra expertise in huis voor mijn klanten.
Tijdens onze samenwerking heb ik van Jacolien geleerd hoe ik meer structuur en stroomlijning in processen kan aanbrengen met gebruik van Notion en hoe ik kon werken met Notion voor mezelf, met mijn team en met mijn klanten.
Daarnaast is ze ook gewoon een heel gezellig mens en betrokken bij jou als persoon.

Karin Simonis
Karin Simonis Autismecoach - Mooi! Lifecoaching

Ik liep vast op de technische mogelijkheden van het omschakelen van de ene naar andere email-programma en op het goed laten automatiseren van de mails. Daarnaast: als ik ergens in de mail technische problemen mee had, ik een drempel had om dit op te lossen en verzon ik wel een soort 'work-around' - maar dit kostte me tijd of maakte dat ik iets niet deed. Het geeft rust dat dit nu goed ingeregeld is, rust dat ik iemand heb bij wie ik terecht kan met vragen en iemand die met me mee denkt en dat Jacolien dingen aandraagt waar ik zelf niet aan gedacht had. Ik ervaar Jacolien als prettig, geduldig, punctueel en gestructureerd - daarin vult ze absoluut aan op mijn kwaliteiten (ik ben van nature wat minder gestructureerd). Het samenwerken is voor mij ook helpend als stok achter de deur, zonder dwingend te zijn. Het is ook fijn dat ze flexibel is in de afspraken als het me echt even niet lukt. Dat waardeer ik heel erg.

Esther de Vroomen
Esther de Vroomen Business coach - Miss Troubleshooter

Het doel voor Jacolien is ervoor te zorgen dat alles technisch gezien op rolletjes loopt, zodat ik mij kan richten op het ontwikkelen van nieuwe strategieën voor mijn bedrijf en mijn klanten. Jacolien begrijpt dit heel goed en pakt dit adequaat op.

Jacolien's aanpak is helder en onze afspraken zijn vooraf duidelijk gemaakt, ik lever de inhoud en zij zorgt voor de technische uitvoering, met oog voor detail en mogelijke verbeteringen. Deze efficiëntie heeft me niet alleen tijd bespaard, maar ook mijn kopzorgen verminderd. Onze samenwerking zorgt ervoor dat mijn salesmachine naar behoren werkt.

Wat ik waardeer aan Jacolien, dat ze lekker recht door zee is. Ze is technisch vaardig, lekker kritisch waar nodig en voert taken uit zoals gevraagd. Deze eigenschappen maken haar tot een waardevolle ondersteuner voor iedereen die op zoek is naar een technische VA.

Kortom, Jacolien helpt mij met de technische uitdagingen in mijn bedrijf. Haar werk stelt mij in staat om verder te bouwen aan mijn bedrijf. Ik kan Jacolien aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en pro-actieve technische ondersteuning voor hun bedrijf.

Simone Weert
Simone Weert Technisch VA - Simone Weert

Ik werk sinds een jaar samen met Jacolien. Hiervoor deed ik als technisch VA alles zelf. Jacolien neemt mij veel werk uit handen, met name op het gebied van Mailblue. Hierdoor heb ik meer tijd om mij meer op strategische zaken te richten, bovendien werk ik, sinds ik haar inhuur, veel minder in de avonden. Ik kan er niet alleen op vertrouwen dat Jacolien taken snel en secuur oppakt, ze neemt ook ownership over taken en bewaakt daarbij goed haar eigen grenzen. Jacolien staat open voor feedback. Dit alles maakt haar een fijne samenwerkingspartner.

Melissa
Melissa Kindercoach - Potentia Learning & Coaching

Jacolien heeft mij geholpen met mijn website overzetten naar een ander platform, daarbij kijkend wat de handigste pakketten zijn voor mijn bedrijf. Doordat zij dit overnam, kon ik mijn energie en tijd steken in andere onderdelen van mijn bedrijf. Daarnaast heeft ze een goed luisterend oor, kijkt oplossingsgericht met je mee en dit zorgde ervoor dat ik weer wat nieuwe stappen durfde te zetten in mijn bedrijf. Ze heeft een fijne energie, neemt de tijd voor je en koppelt op een structurele manier terug wat je hebt gezegd. Ze is duidelijk met afspraken en communiceert prettig.

Hoe gaan we te werk?

Tijdens een eerste kickoff-call nemen we door hoe en waarvoor jij jouw MailBlue-account gebruikt. Ik geef je dan ook uitleg over wat er bij het onderhoud komt kijken, waarom dat nodig is en we maken afspraken over wat ik hiermee wel en niet voor jou ga doen.
Vervolgens kun je me elke maand appen met maximaal 5 korte, concrete vragen over waar jij in MailBlue tegenaan loopt.
En elke maand hebben we 30 minuten een check-in, waarin we doornemen waar jij in je bedrijf mee bezig bent en hoe je MailBlue hiervoor zou kunnen inzetten.
Na dit overleg ga ik aan de slag met het onderhoud van je account en zorg ik dat alles is opgeschoond, gestructureerd en gebadk-upt.

 

Met het antwoord op de vragen die je stelt en het advies dat ik je geef, kun je zelf aan de slag in jouw MailBlue-account.

20230819-IMG_9383

Wie wordt jouw MailBlue-buddy?

Hej! Ik ben Jacolien, jouw technisch VA en de sleutel tot het soepel laten lopen van jouw online processen. Ik ben opgeleid door een funnel-expert en met 1,5 jaar ervaring kan ik jou binnen no-time op weg helpen met jouw online strategieën.
Met een passie voor techniek en een oog voor detail, ben ik gespecialiseerd in het helpen van ondernemers zoals jij om hun technische taken te stroomlijnen. Of het nu gaat om het opzetten van een nieuwe weggever-funnel, het beheren van je Mailblue-account, of het implementeren van complexe automatiseringsprocessen, ik sta klaar om ervoor te zorgen dat jouw bedrijf op de meest efficiënte manier draait. Laten we samen jouw bedrijf naar een hoger niveau brengen; ik sta naast en achter je!

20230819-IMG_9383

Je kunt bij mij terecht voor

Veelgestelde vragen

Een abonnement neem je voor minimaal 3 maanden af. Zo kunnen we elkaar beter leren kennen en kun jij ervaren wat ik voor je kan betekenen.
Het abonnement verlengt automatisch.
Wil je opzeggen? Dan geldt er een opzegtermijn van 2 maanden.

Er is eigenlijk geen enkel verschil. ActiveCampaign is het originele programma. Mailblue is een reseller; als je bij hen een account maakt, ontvang je daar Nederlandse support bij. De prijs en inhoud zijn dus verder hetzelfde.

Er zijn heel wat andere tools om je e-mailmarketing mee te regelen, soms met lagere kosten (bijv. Mailerlite, Mailchimp, ConvertKit, ConstantContact). Met allemaal heb ik gewerkt, maar overal loop ik steeds tegen beperkingen aan. Vooral in de mogelijkheden om op een specifiek tijdstip een mail te verzenden of om te segmenteren (zodat bijv. kopers van je product niet een mail ontvangen waarin je dat product aanbiedt). Sommigen zijn niet AVG-proof.
In MailBlue kun je basically everything you want & need. De tool is ook logisch ingedeeld en het is redelijk makkelijk te begrijpen wat er gebeurt in bijvoorbeeld een automatisering.
Daarnaast krijg je bij je account toegang tot MailBlue Academy waar je evt zelf e.e.a. kunt leren en heb je toegang tot een toegewijd Nederlands team in de support.
Wil jij ook een MailBlue-account? Vraag hier een gratis proefperiode aan. (dit is een affiliate link)

Zeker, met alle liefde! Want ik ben namelijk groot fan van Mailblue. Plan hier een kennismaking in en dan bespreken we wat je nodig hebt en hoe ik je hierbij kan helpen.

Uiteraard. Ik help je hier met alle liefde bij.
Plan hier een kennismaking in, dan nemen we door waar je hulp bij wilt en adviseer ik je in wat er mogelijk is.

Als je naast een vraagbaak en iemand die het onderhoud voor je doet, ook op zoek bent naar iemand die in MailBlue mails voor je verstuurt en automatiseringen voor je bouwt.
Natuurlijk kan ik je hier wel bij helpen.
Plan hier een kennismaking in, dan nemen we door waar je hulp bij wilt en adviseer ik je in wat er mogelijk is.