Mét support, zelf aan de slag met MailBlue
én niet hoeven omkijken naar 't onderhoud.
Je bent zelf in charge van je MailBlue-account, verstuurt zelf alle mails, maakt de automatiseringen die je nodig hebt.
Je snapt hoe je 't moet doen in MailBlue.
En tóch loop je regelmatig tegen wat dingen aan:
- Waar zit die functie ook alweer?
- Hoe kan ik dit nu het slimst aanpakken?
- Hier moet toch een makkelijke(re) manier voor zijn?!
Je googlet je elke keer suf, kijkt video's van hoe je het zou moeten regelen.
Resultaat: je bent uren zoet om dit telkens uit te zoeken.
Had je maar iemand om dit even aan te vragen...
Je vult hierna een formulier in, waarna je van mij een offerte met alle details ontvangt.
Voor wie is dit support abonnement?
Can you imagine?
Stel je voor dat je direct contact kunt leggen met iemand die al jouw MailBlue-vragen kan beantwoorden en met wie je kunt sparren over hoe je dingen kunt aanpakken in deze fijne en veelzijdig tool.
Niet meer urenlang googlen naar de juiste oplossing voor jouw doel, maar gewoon een appje of overlegmoment met jouw MailBlue-guru.
Hiermee bespaar je zoveel tijd, die je met veel plezier besteed aan het efficiënt toepassen van MailBlue voor jouw bedrijf en houd je tijd over voor al die andere taken en doelen die je aandacht verdienen.
Daarnaast geniet je van de rust en zekerheid die het uitbesteden van het onderhoud van je MailBlue-account je brengt.
Je hebt de zekerheid dat jouw waardevolle contacten en data veilig zijn en dat er altijd een back-up voorhanden is.
En je voelt de rust en voldoening van weten dat alles in jouw Mailblue-account strak georganiseerd is en je nooit meer tijd hoeft te verspillen aan onderhoud.
Je vult hierna een formulier in, waarna je van mij een offerte met alle details ontvangt.
Dat je het zelf kunt, betekent niet dat je het alleen hoeft te doen.
Wanneer je dit support-abonnement aanschaft, kun je gaan genieten van iemand aan je zijde die je alles kunt vragen.
Voor kleine, concrete vragen stuur je me een appje, die ik zo snel mogelijk en zo duidelijk mogelijk voor je beantwoord.
En elke maand checken we 30 minuten in om de ontwikkelingen in je bedrijf te bespreken en adviseer ik je hoe je MailBlue daarbij kan inzetten.
Na onze maandelijkse check-in ga ik aan de slag met het onderhoud van jouw account en zorgt ik dat alles is bijgewerkt, opgeschoond, georganiseerd blijft en geback-upt is.
Terwijl je mij het vervelende werk laat opknappen, kun jij je lekker focussen op het toepassen van al die mogelijkheden die MailBlue jou kan bieden.
Wanneer je dit support-abonnement aanschaft, kun je gaan genieten van iemand aan je zijde die je alles kunt vragen.
Voor kleine, concrete vragen stuur je me een appje, die ik zo snel mogelijk en zo duidelijk mogelijk voor je beantwoord.
En elke maand checken we 30 minuten in om de ontwikkelingen in je bedrijf te bespreken en adviseer ik je hoe je MailBlue daarbij kan inzetten.
Na onze maandelijkse check-in ga ik aan de slag met het onderhoud van jouw account en zorgt ik dat alles is bijgewerkt, opgeschoond, georganiseerd blijft en geback-upt is.
Terwijl je mij het vervelende werk laat opknappen, kun jij je lekker focussen op het toepassen van al die mogelijkheden die MailBlue jou kan bieden.
Wat anderen hebben ervaren
Wie wordt jouw MailBlue-buddy?
Hej! Ik ben Jacolien, jouw technisch VA en de sleutel tot het soepel laten lopen van jouw online processen. Ik ben opgeleid door een funnel-expert en met 1,5 jaar ervaring kan ik jou binnen no-time op weg helpen met jouw online strategieën.
Met een passie voor techniek en een oog voor detail, ben ik gespecialiseerd in het helpen van ondernemers zoals jij om hun technische taken te stroomlijnen. Of het nu gaat om het opzetten van een nieuwe weggever-funnel, het beheren van je Mailblue-account, of het implementeren van complexe automatiseringsprocessen, ik sta klaar om ervoor te zorgen dat jouw bedrijf op de meest efficiënte manier draait. Laten we samen jouw bedrijf naar een hoger niveau brengen; ik sta naast en achter je!
Je kunt bij mij terecht voor
Veelgestelde vragen
Een abonnement neem je voor minimaal 3 maanden af. Zo kunnen we elkaar beter leren kennen en kun jij ervaren wat ik voor je kan betekenen.
Het abonnement verlengt automatisch.
Wil je opzeggen? Dan geldt er een opzegtermijn van 2 maanden.
Er is eigenlijk geen enkel verschil. ActiveCampaign is het originele programma. Mailblue is een reseller; als je bij hen een account maakt, ontvang je daar Nederlandse support bij. De prijs en inhoud zijn dus verder hetzelfde.
Er zijn heel wat andere tools om je e-mailmarketing mee te regelen, soms met lagere kosten (bijv. Mailerlite, Mailchimp, ConvertKit, ConstantContact). Met allemaal heb ik gewerkt, maar overal loop ik steeds tegen beperkingen aan. Vooral in de mogelijkheden om op een specifiek tijdstip een mail te verzenden of om te segmenteren (zodat bijv. kopers van je product niet een mail ontvangen waarin je dat product aanbiedt). Sommigen zijn niet AVG-proof.
In MailBlue kun je basically everything you want & need. De tool is ook logisch ingedeeld en het is redelijk makkelijk te begrijpen wat er gebeurt in bijvoorbeeld een automatisering.
Daarnaast krijg je bij je account toegang tot MailBlue Academy waar je evt zelf e.e.a. kunt leren en heb je toegang tot een toegewijd Nederlands team in de support.
Wil jij ook een MailBlue-account? Vraag hier een gratis proefperiode aan. (dit is een affiliate link)
Zeker, met alle liefde! Want ik ben namelijk groot fan van Mailblue. Plan hier een kennismaking in en dan bespreken we wat je nodig hebt en hoe ik je hierbij kan helpen.
Uiteraard. Ik help je hier met alle liefde bij.
Plan hier een kennismaking in, dan nemen we door waar je hulp bij wilt en adviseer ik je in wat er mogelijk is.
Als je naast een vraagbaak en iemand die het onderhoud voor je doet, ook op zoek bent naar iemand die in MailBlue mails voor je verstuurt en automatiseringen voor je bouwt.
Natuurlijk kan ik je hier wel bij helpen.
Plan hier een kennismaking in, dan nemen we door waar je hulp bij wilt en adviseer ik je in wat er mogelijk is.